Albanian SQ Bulgarian BG English EN French FR German DE Greek EL Italian IT Polish PL Romanian RO
Albanian SQ Bulgarian BG English EN French FR German DE Greek EL Italian IT Polish PL Romanian RO

Πολιτική επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.

Για την ορθή χρήση των εμπορευμάτων παρακαλώ να διαβάζετε τις τεχνικές προδιαγραφές όπου αυτές σας παρέχονται.

Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν ή παρόμοιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.

Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο εκτός Ελλάδας, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της ΖΑΜΠΟΥΡΗΣ ΑΕ.

Εξαιρούνται τα προϊόντα που έχετε αγοράσει με προσφορά ή έχετε κερδίσει σε κάποιο διαγωνισμό.

 Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων, η γνώμη του εξειδικευμένου προσωπικού της ΖΑΜΠΟΥΡΗΣ ΑΕ θα σας βοηθήσει με την επιθεώρηση του αντικειμένου, προκειμένου να αποφεύγεται η καταχρηστική επιστροφή των προϊόντων που έχουν φθαρεί ή καταστραφεί.

FLYING BANNERS και ΣΗΜΑΙΕΣ

Επιστροφές κατεστραμμένων ή φθαρμένων flying banner (set ιστος – σημαία – βάση) και σημαιών δεν γίνονται δεκτές εφόσον εκτέθηκαν σε ακραίες καιρικές συνθήκες άνω των 4 μποφόρ.

Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

Α. Στον χώρο σας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ (χέρι με χέρι) με τον courier ή μεταφορέα o οποίος θα σας παραδώσει το νέο προϊόν που παραγγείλατε και θα παραλάβει το επιστρεφόμενο. Σε περίπτωση που αφορά τιμολόγιο, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής.

Β. Να παραλάβετε κάνοντας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ σε κάποιο από τα  κατάστημά μας μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το εμπόρευμα λόγω ακαταλληλότητας, με δική του υπαιτιότητα, τα μεταφορικά της αντικατάστασης επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων ΕΛΛΑΔΑ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού. Ο πελάτης σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό αλλά ακατάλληλο για χρήση με δική  του υπαιτιότητα αναλαμβάνει τα μεταφορικά με εταιρία της επιλογής του (χρέωση αποστολέα).Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά της αξία των προϊόντων. Οποιαδήποτε έξτρα χρέωση από υπηρεσίες της courier  δεν επιστρέφονται!
*Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή με χρέωση ΖΑΜΠΟΥΡΗΣ ΑΕ, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε προϊόντα που έχετε αγοράσει με προσφορά ή έχετε κερδίσει σε κάποιο διαγωνισμό.

Επιστροφή χρημάτων ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά της αξία των προϊόντων. 
* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή χρέωση ΖΑΜΠΟΥΡΗΣ ΑΕ, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται σε προϊόντα που έχετε αγοράσει με προσφορά ή έχετε κερδίσει σε κάποιο διαγωνισμό.